dimarts, 29 de juliol del 2008

Iniciant els preparatius: 3 dies i descomptant...

Hola a tots!

Ja feia molt de temps que em rondava la idea de fer un blog amb descripcions i fotos dels meus viatges. Però és la típica cosa que dius i no fas mai, doncs bé, finalment m’he decidit a fer-ne un. De moment intentaré anar escrivint i pujant fotos ( aquí ja m’estic flipant... ) del meu viatger per Tailàndia i Cambodja. Un cop torni, ja miraré de personalitzar-lo, pujar totes les fotos i redactar els escrits que he anat fent. Cada cop que publiqui alguna cosa, us enviarà un correu per a que ho pugueu llegir, d’aquesta manera anireu sabent com estic i per on em trobo en aquell moment. Ah! i espero els vostres cometaris eh!! que vosaltres tampoc us escapeu ;)

Avui al tenir festa m’he dedicat a cabar de comprar les coses que em faltaven, medicaments ( tot i que encara no he decidit si porto o no malarone ) guia de Cambodja ( ara que estem més dies no podia deixar de comprar-me-la :P ) i roba que em faltava. Ara només em quedarà recollir les “lentilles” definitives i ja puc fer me la motxi!!!! Ja tinc ganes de posar-me-la a l’esquena...

Bé, de moment per avui ja està bé, que demà encara toca currar!!