dimarts, 5 d’agost del 2008

Bangkok - Ayutthaya - Sukothai

Hola de nou!

abans de res deixeu-me donar-vos les gracies pels vostres comentaris, no sabeu la ilu que em fa llegir-los i saber de vosaltres!! A mes veig que s'esta estenent a tota la famili!! merci pels consells Pili!! Ara mateix em trobo a Sukothai, despres d'haver estat un dia mes a Bangkok i un dia a Ayyutayya. Aixo de connectar-se costa una mica i escollir quines fotos pujar encara mes!!!

El segon dia no ens va donar per molt ja que a les 10 del mati van arribar les altres noies ( Oli i Helena ) i les vam esperar per trobar-nos. Varem esmorzar junts i com estaven cansades van decidir quedarse a dormir per descansar i quedar per dinar. L'Elena i jo varem aprofitar per visitar el Wat Ratchanada i el Wat Saket, mes conegut com a Golden Mount ia on hi ha unes vistes guapissimes de Bangkok. Pel cami, com no varem intentar enganyar-nos dient-nos que al ser diumenge tot estava tancat i que ens portaven a veure altres llocs que si estaven oberts, pero per sort l'experiencia viatjant em fa ser molt desconfiat i evidentment, de tancat res de res.

Un cop visitat els temples anem tirant per trobar-nos i dinar amb les noies i un altre noi que en principi viatge sol i igual s'apunta amb nosaltres i aixi ha estat. Varem dinar a un restaurant a la vora del riu i vaig prendre de moment el millor plat que he provat, uns noodles thai amb chili i pollastre que estaven bonissims. Un cop dinats varem fer un recorregut amb barca pels canals de bangkok, anomenats klongs. Realment va ser una experiencia brutal, veient les cases a la vora del riu, mirant com viu la gent, tothom saludant-nos, realment una passada i una experiencia increible.

Cap el tard, vam anar al guest house per descansar una mica i fer temps per sopar, varem decidiranar a un altre mercat nocturn, el mercat de Suan Lum Night Bazar. Mare meva, estem parlantde parades i parades i parades de tot tipus, roba, artesania, ceramica, tot el que et puguis imaginar. Ah! i no podien faltar les mil paradetes de menjar, beguda, etc... et tornaves boig!! Despres de fer un vol i sopar una miqueta vam agafar un tuk tuk, que ja els tinc mes que controlats je je je i cap a l'hostal ja que al dia seguent agafavem un bus cap a Ayyutaya.

Ens varem aixecar sobre les 7 per agafar el bus a Ayyutaya que esta a una hora i mitja de Bangkok. El problema va ser que era el primer dilluns de mes i hi havia una carabana de la ostia. Per aixo varem trigar forsa en sortir de Bangkok i vam arribar a Ayyutaya sobre les 1130. Vam deixar les maletes a un guest house i els vaig comenvencer per llogar unes motos!!! Ueeee!!! ja he anat en moto per la India, per Xina i per Tailandia! jajaja va ser molt divertit varem recorrer les runes d'Ayyutaya ( antiga capital de Siam ) amb la moto i ens ho vam passar de conya! les runes son molt interesants.

En acabar vam tornar a agafar les motxis al guest house i varem agafar un bus cap a Sukothai. En principi haviem reservat una habitacio en un guest house pq arribavem a les 1:30 de la matinada. Pero evidentment en arribar ens varem dir que no tenien lloc!! Molt be!!! aventura!!! les 2 de la matinada i no tenim on dormir!! per sort vam anar a un altre i tenien lloc per nosaltres que sino ja em veia dormint pel carrer jejeje.

Aquest mati ens hem aixecat i em llogat unes bicis per fer una visita a l'antiga ciutat de sukothai i visitar les runes dels antics temples. Sukothai va ser la capital de Siam despres d;'ayyutayya. Les runes estan millor conservades pq son mes recents, la veritat es que al final acabes una mica cansat de veure tantes runes.

Hem dinat per alli i hem tornat al guest house, m'he fotut una dutxa i m'he connectat per escriure. Ara anirem a fer un vol per la ciutat nova i anirem al mercat nocturn per fer una visita i menjar alguna cosa. Dema a les 9 agafem un bus cap a Chiang Mai i comensar l'aventura, trekking etc..!!

David Casas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Menudas fotos mas guapas!
Me alegra ver que lo estas aprovechando a tope, joe, experiencia guapa esta.

Nada tu sigue disfrutando que yo seguire pasandome por aqui para tener envidia.... no me entero de na con tanto nombre raru, pero se ve muy exotico to, nada, que yo soy mas de sensaciones que de tecnicismos, pero veo que te has empollado la zona bien antes de ir, menudo crack!

Un abrazo!

Hola guapo.
Molt xules les fotos que penjes, i les experiencies quims records que hem fan venir al cap. La zona de Chiang Mai es por colorista potser algo diferent que la resta pero crec que mes turistica, espero que els camins estiguin millor que quan jo vaig anar, sino el treaking sera heavy.
Molts petonets.
PILI

Anònim ha dit...

hola Victor!!! que envidia me das!!
la proxima a ver si me llevas! cuidate y disfruta mucho!
recuerdos de tus papis!
Loren

Ets un crack tiu!

Les fotos son molt xules! Quins llocs + impresionants!

Espero que estiguis disfrutant les holidays al máxim

Salutacions.

MANEL

Hola Victor,
Sigo disfrutando de tus crónicas, son muy detallistas y entusiastas, creo que te has equivocado de profesión, nada de ordenadores!!!! tendrías que dedicarte a periodista de viajes.
Nosotros mañana nos vamos a Praga, un poco más cerquita que tú, pero después de tanto tiempo sin viajar, menos da una piedra.
Cuidate mucho, sigue disfrutando y haciéndonos disfrutar a nosotros con tus relatos.
Miles de besos
PAQUITA

Anònim ha dit...

Hola Cousinnn, veig que t'ho estas passant força bè. quina enveja per els que encara treballem(encara que sigui poc).Estan be les fotos pero jo vull veure les de les platjes(ja se que encara no has arribat).que et vagi tant be com fins ara, petons...