dijous, 14 d’agost del 2008

Chiang Mai - Est de Tailandia - Camboya

Hola de nou!

ara mateix em trobo a Siem Reap ( Camboya ) i haig de comentar que internet va mes lent que el cagar!!! Em sembla que el tema ADSL no ha arribat aqui jejeje aixi que intentare escriure breument el que he fet aquests dies i si puc penjare alguna foto.

Al tornar del trekking varem tenir un dia mes a Chiang Mai, en Jordi i la Olivia van dedicar-ho a fer un curs de cuina i les dues Elenes i jo varem decidir pujar al temple de Doi Suthep. Aquest es un temple que es troba a 14 Km de Chiang Mai al cim d'una muntanya. El problema es que varem tenir un dels pitjors dies, pluja i boira a saco i no vam poder veure les vistes que se suposen que son impressionants. En general ha fet nubol tots els dies i a estones va plovent, en part es millor ja que ajuda a suportar be la calor. Despres de visitar el temple, vam decidir apropar-nos a uns jardins on s'allotja el rei quan va a Chiang Mai ( coses de dones... ) i despres de la visita vam anar a dinar i despres a trobar-nos amb els altres dos. Vam passejar una mica pel mercat i ens vam anar a dormir ja que el dia seguent teniem el vol a bangkok.

Al dia seguent vam arribar a bangkok i del aeroport vam anar a l'estacio de busos per agafar un tren cap a l'est de Tailandia i apropar-nos a la frontera de Camboya. Despres de 6 hores de bus vam arribar a Nang Ron, un poblet a prop d'unes runes que estan forsa be. No ens va donar mes temps que buscar allotjament i sopar...

Al dia seguent ens vam aixecar d'hora i vam dedicar tot el mati a visitar les runes. La veritat es que estan forsa ben conservades i ss'assemblen molt a l'estil dels temples d'Angkor. Per la tarda vam dinar i vam agafar un bus que ens va portar a Aranya Pratet, un poble a la frontera amb Camboya. Vam sopar i a dormir ja que al dia seguent ens espera un llarg viatge fins a Siem Reap. Ens hem aixecat i hem creuat la grontera de Tailandia amb Camboya, ha estat tota una experiencia ja que tothom t'agobia i intenta treure't els calers. Despres de fer el visat i creuar la frontera hem canviat els diners a moneda de Camboya i he contractat un taxi per acostar-nos a Siem Reap. han estat 4 hores per una carretera horrible, ha estat forsa dur pero ens ha donat temps a arribar, trobar allotjament i comprar l'entrada per Angkor per dema. Hem aprofitat i hem vist la posta de sol des d; un turo d'Angkor i dema ens dedicarem a visitar-lo durant dos dies.

Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Hola Victor,
Sigues deleitándonos con tus comentarios y explicaciones, sigue asi, me lo estoy pasando muy bien.
Yo ya he vuelto de Praga, un viaje no tan aventurero y largo, por decir algo pero me ha gustado mucho. Es una ciudad preciosa, llena de pequeños rincones encantadores donde disfrutar del momento.