dilluns, 3 d’agost del 2009

Rishikesh - Varanasi

Namaste de nou!!

us escric per fi ja des de Varanasi, It's nice to be here again!!! he tingut tot un calvari per arribar tot s'ha de dir, pero abans us comentare una mica el meu pas per Rishikesh. La veritat es que han estat uns dies molt tranquils, passejant amunt i avall, visitant ashrams a la vora del ganges, fent "pujas" a varis temples, comtemplant els artiis... La veritat es que Rishikesh es un poble molt maco i es respira una pau i una espiritualitat increibles. Aixo si, fotia una calor i una humitat per morir-se. Al dia seguent em vaig trobar de nou amb Carles, el noi del grup que ens varem trobar a McLeod i aquests dos ultims dies he estat amb ell. Varem fer una caminata d'una hora per visitar un salt d'aigua, pero la veritat es que va ser molt decepcionant doncs era una merdeta. L'unic bo va ser es que varem fer la part final del cami amb uns sadhus i va ser curios com es fotien un bany. La putada es que tonto de mi em vaig deixar el banyador, vaig pensar en banyar-me en gallumbus perque fotia una calor de cagar-se, pero llavors va venir un grup de francessos i ja em vaig rajar. Per la tarda varem anar a visitar uns temples que eren els mes antics de rishikesh per anar a fer una ofrena. La veritat es que va ser molt maco doncs ens varen rebre amb els brasos oberts i els brahimins es varen esforsar molt en explicar-nos-ho tot, sense saber res d'angles. Varem fer la ofrena corresponent i ja tinc de nou la meva pulsera per a que tingui sort per tot l'any.

Per la tarda vaig anar a fer la reserva del tren cap a Varanasi i el de tornada el dia 7 cap a Delhi. No em pensava que tingues problemes pero aixi va ser, per comensar no quedaven llocs amb AC, per tant el viatge de 18 hores de Haridwar a Varanasi l'havia de fer en sleeper class ole mis cojones!! Pero es veia que no hi havien llocs per tornar de Varanasi a Delhi el dia que jo ho necessitava, meeeeerda!!! Total que el tiu em va dir que podia fer una reserva
d'un bitllet d'emergencia, pero que m'ho havia de confirmar el dia seguent. No em vaig quedar gens tranquil, pero no podia fer un altra cosa. Despres varem a fer una passejada pels ghats i varem coneixer una parella de catalans, que el noi es veu que toca en un grup Caracola i estic convidat al concert de les festes de Gracia el dia 21. Varem estar amb ells i ens vam anar a sopar tots junts.

El dia seguent poca cosa, vaig recollir un laundry i em feia gracia anar a veure el Ashram on van estar els Beatles els anys 60. Esta abandonat i fet pols, pero en el seu dia havia de ser espectacular. Despres d'una bona patejada a mes de 40 graus varem anar a dinar i despres va comensar el meu calvari. Vaig anar al tiu dels bitllets i en aquell moment va venir una tormenta i una pluja que va deixar tot el poble sense llum. Clar, el tiu no podia fer la reserva del bitllet de tornada a Delhi. Aqui ja em vaig comensar a posar nervios doncs eren les 16 i jo tenia el tren cap a Varanasi a les 20:30 des de Haridwar, havia d;agafar un rickshaw a l;estacio de busos, agafar el bus cap a Haridwar ( 1 hora ) i despres el tren. S'anava fent tard i jo cada cop estava mes nervios. Al final vaig enviar a prendre pel sac al tiu i li vaig demanar que em tornes els diners. Eren les 16:30 i jo havia de marxar i no tenia tren de tornada a Delhi!! Me;n vaig anar corrent a un altre agencia i es veu que hi havia places per un tren que sortia el dia 6 a les 11:45 de Varanasi i arribava a Delhi el dia 7 a les 4 de la matinada. Em vaig ratllar molt perque llavors nomes estava 2 dies a Varanasi i fer un viatge tan llarg per marxar en dos dies... pero no podia fer un altra cosa. Les 17, me'n vaig corrent a fer
la motxi, em despedeixo del carlos, corrent amb la motxi amb una calor horrible per arribar a la parada de rickshaws... ho vaig passar malament. Llavors amb la pressa posa't a discutir amb el tiu pel preu, no hi havia manera que em digues menys de 100 rupies, al final com anava molt malament de temps li vaig dir que si, arribo a l'estacio, el bus que no sortia, les 18:30 i jo dels nervis... agafo el bus, arribo a Haridwar a les 19:45 pero tonto de mi m'equivoco i me'n vaig en direcio contraria a l'estacio del tren, tothom ratllant-me, parant-me cada dos per tres, uff!!
un stress!!! al final arribo a les 20 a l'estacio i el tren ja estava a la via. Ok, vaig a buscar el meu seient, entro al vago com puc i em trobo a mil persones on suposadament tenia el meu lloc. Ohm Shanti!!! Shanti Shanti!! en aquell moment vaig dir, Ok, em sento i ja passara el revisor, i sino, doncs res, 18 hores aqui apretadet amb la gent local jajajaja

Faig fora a uns quants i ens quedem dos i altre gent que suposadament teniem la plasa confirmada. Res, passant el temps parlant amb la gent, observant i al cap de dues hores arriba el revisor i em diu que la plasa es meva i l'altre noi tenia confirmada un altre. Ok perfecte, pero us penseu que la gent va fotre el camp!!! noooooo, jo em vaig estirar, pero tenia a la punta a 3 o 4 persones sentades al meu costat. Aqui ja vaig pensar que seria un calvari, vaig deixar
de parlar amb la gent i ja em vaig posar de mal humor, pero vaig dir, intenta dormir. La veritat es que ha sigut un calvari, la gent parlant, sentada al meu costat, sort que m;he fotut una pastilla del meu amic boticario, pero es pot dir que no he dormit practicament res. A les 7 hem arribat a Lucknow i practicament tothom a marxat. LLavors he aprofitat per mirar de dormir una miqueta. Pero ha sigut un calvari perque el tren es parava a totes les estacions
i no veia mai el moment d'arribar. Per sort a les 18:00, 20 hore en total de tren he arribat a Varanasi. Suposadament havia de venir a recollir-me un rickshaw de l'hotel, pero com ha arribat dues hores i mitja mes tard no hi havia ningu. Aqui a comensat el meu calvari, nomes sortir de la via m'han vingut milers de persones a ratllar-me, que si info, que si rickshaw, que si hotel... i per molt que els hi deia que no necessitava ajuda, que em deixessin en pau no hi havia manera. Com he pogut m'he desfet d'un que tenia una cara de mafios que feia por i he anat a una cabina a trucar a l'hotel. Els hi he dit que ja estava a l'estacio i en 30 min em venien a buscar, perfecte!!! Llavors he anat a la oficina de turisme per escapolir-me de tots els pesats tarats i he aconseguit canviar el bitllet!!! Uuuueee!! aqui a canviat el meu
Karma i ja tot m'ha sortit rodo. Surto el dia 6 a les 20 del vespre i arribo a Delhi a les 7 del mati, aixi que podre dormir, en slepper class aixo si i tinc tot el dia 6 per gaudir de Varanasi. Ha arribat el noi i m;ha reconegut de l'ultima vegada!! com molen aquestes coses... hem agafat un cicloricksha i hem arribat a l'Hotel Alka. Que guay es tornar aqui i tornar a Varanasi. L'hotel esta inclus millor que fa tres anys, esta mes arreglat i les habitacions estan molt millor. La putada es que entre l'arribada a l'estacio, l'espera, l;arribada a l;hotel, el check in s;ha fet tard i ja no he pogut arribar al ganga artii. Pero es igual!! tinc 3 dies complerts per endavant per patejar-me Varanasi!! A mes, aquest any es veu que hi ha sequera i el riu no esta tan caudalos que quan varem estar. Es mes, es pot fer el recorregut
per tots els ghats caminant!!! Jose, fliparas amb les fotos, es poden recorrerer els ghats des d'abaix perque no cobreix l'aigua!!Aixo sera espectacular, tinc unes ganes i estic supercontent!!! A mes he aconseguit una habitacio de puta mare, ja soc un expert en regatejar preus de les habitacions i tot, jajajaj!! pero en part estic molt trist perque aixo ja s'acaba!!! :(

Ara anire a sopar una mica a la terrassa i anire a dormir doncs estic mort del tot!!


Us segueix informant ben aviat, ok?

Molts petons i una forta abrasada des de Varanasi
!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Victor, acabo de descobrir com enviar-te comentaris. Ja em coneixes...
M'he tornat una seguidora de les teves cròniques,que m'han portat molts record!! dona gust llegir-les!!! Ja tinc ganes de veure les fotos!! un petó des de Barcelona.Èlia