dimecres, 5 d’agost del 2009

Varanasi

Aqui en trobo ja a la recta final del meu viatge i gaudint d'aquesta meravellosa ciutat com es Varanasi. Al dia seguent d'arribar em vaig aixecar relativament d'hora ( estava molt cansat del viatge en tren ) vaig esmorzar y me'n vaig anar a patejar pels ghats. Realment es una passada el poder fer-ho caminat ja que aquest any hi ha sequera, no plou i el ganges esta molt petit en comparacio a fa tres anys ( puto canvi climatic...) Pero va ser un passada vaig sortir del Meer ghat, on es troba el meu guesthouse i vaig anar fins el nord. De cami vaig passar pel ghat crematori principal, la veritat es que pensava que no ho podria fer i que al anar sol no em deixarien en pau. Pero ja porto molts dies aqui i es la segona vegada i la veritat es que vaig estar "como pedro por su casa" i ignorant a tots els buscavides que em venien a parlar. Va ser un moment molt especial, la veritat es que vaig arribar en un moment en que no paraven d'arribar cadavers i els deixaven alla "en fila" per esperar a ser cremats. Un cop vaig arribar a la punta nord del tot, vaig fer volta endarrera i vaig anar caminat fins el Assi Ghat, l'ultim ghat al sud de la ciutat. Despres d'aixo, vaig anar a visitar un parell de temples, un dedicat a Durga molt important i ja eren les 15 i tenia molta gana. Vaig anar a menjar i per sort depsres de no se quants dies vaig poder tornar a menjar pollastre!!! Estava ja del arros, dels vegetals, noodles etc fins aqui... Despres de dinar vaig fer una passeja i me'n vaig anar a l'hotel a fotre'm una dutxa i canviar-me de roba doncs estava totalment txop. Feia una calor horrible i sense adonar-me en vaig mig cremar la cara i els brasos, no cremat pero vermell com un pebrot, a veure si recupero el moreno!!! jeje

Cap a les 18 vaig sortir del hotel i vaig anar passejant fins a l'hora del Ganga Artii, cerimonia d;ofrena al riu ganges. Vaig estar voltant per alli, fent fotos,observant... Despres de la cerimonia vaig anar a sopar a un restaurant amb musica classica ( tabla i sitar ) en directe i vaig tornar a l'hotel. Vaig fer una cervesseta a la "meva" terrassa del guesthouse i cap a dormir doncs avui em volia aixecar a les 5 del mati.

Aixi ha estat, aquest cop i passat de barca i he decidit veure com la gent anava al ganges a fer els seus banys, practicar ioga, rentar la roba, etc caminant. Aixi ho he pogut viure d'aprop i el barco ja el vaig agafar fa 3 anys. He estat mes d'un hora passejant i fent fotos i m'he tornat al guesthouse. Cap a les 10 m;he tornat a aixecar he esmorzat i cap a voltar un altre cop, he anat de nou una estona pels ghats, m'he assegut una estona al ghat crematori a contemplar-ho tot assegut amb la gent local i despres he anat a fer una volta al barri musulma. He anat a dinar i despres he anat a comprar-me unes camises noves, el preu regalat, 100 rupies per cada una, m;he comprat tres, pero ara estic ratllat perque el coll es molt gran i obert, i no em mola el tema pelambrera... pero bueno, els colors son super macos.La veritat es que no m;he comprat practicament res, un vol tibeta per fer un so molt especial i relaxant, un parell de llibres i les camises. La veritat es que no crec que arribi a gastar-me mes de 300 euros!!! Increible!! Despres m'he passat pel ganga artii un moment pero despres he decidit venir a connectar-me a internet. Dema ja es el meu ultim dia a Varanasi i em quedara un dia mes a Delhi i cap a Barcelona de nou!

Espero poder escriure abans de marxar.
Molts petons per tots!
Namaste!!!