diumenge, 7 de setembre del 2008

Monjos

No en vaig veure com m’esperava, però si que en varem veure en varies ocasions i fins i tot varem tenir una petita oportunitat de parlar amb ells ( ens hagués agradat quedar-nos més estona parlant amb ells... )

dimecres, 3 de setembre del 2008

Nens

Diuen que Tailàndia és el país dels somriures i tenen raó...
I que millor que el somriure d'un nen.

dimarts, 2 de setembre del 2008

La millor foto

Hola de nou!

se'm fa molt raro això d'escriure des del meu portàtil, podent escriure accents, teclat normal i internet a velocitat decent! jejeje Encara no he fet la selecció de les fotos, si que he fet una repassada ràpida i he anat girant fotos i crec que ja he decidit quina és la millor foto ( a nivell artístic ) de les més de 1600 que tinc. Alguna havia de sortir bé, oi?

Es tracta d'una nena del guest house de Sukothai, li feia molta vergonya que m'acostés i que li fes alguna foto. De fet, sempre es tapava la cara amb les mans, però fent-li bromes la vaig enganyar i estirant el braç amb la camara per que no em veiés vaig aconseguir aquesta meravella.

Per la resta, que us puc dir, la tornada és molt dura però revisant les fotos d'aquest any i pensant ja en el proper destí es farà més fàcil.

Fins aviat

dimecres, 20 d’agost del 2008

Angkor - Phonh Pen - Railay ( Krabi )

Hola a tots!

ara mateix em trobo a les platges de tailandia, aqui tenir internet es molt raro i nomes hi ha un lloc, pel que segurament aquesta sera la meva ultima cronica abans de tornar sniff sniff

Varem passar a Siem Reap el segon dia a Angkor, aquest cop varem fer el circuit llarg per acabar de veure la resta de temples. Va ser impressionat, sobretot els temples dels quals havien crescut arbres que sembla que surtin de les parets, realment espectacular, intentare pujar alguna foto, pero ho veig dificil...

A l'endema varem agafar un bus a Phonh Pen, la capital del pais, que va durar 6 hores es va fer forsa pesat i durillo i ja vam arribar al migdia i entre que jo no em trobava molt be i el cansament de buscar i trobar una guesthouse varem passar la tarda i nomes vam sortir a sopar. L'endema teniem un vol a bangkok i nomes ens va donar temps de veure un mercat rus i un temple, pero la veritat forsa decepcionant la capital de Cambodga. Al arribar a Bangkok ens varem separar, jo vaig decidir anar a Railay a la provincia de Krabi on diuen que hi ha les millors platges de Tailandia. Les noies varen decidir a anar a Ko Tao per fer el curs de submarinisme. Per sopar e vaig trobar amb en Jordi, el noi que va fer amb nosaltres part del viatge i a dormir aviat que l'endema tenia un vol cap a Krabi!!

Dit i fet, vaig anar a l'aeroport amb bus, vaig agafar un vol a Krabi, al arribar un bus cap a Ao Nang i d'alli un barco fins a Railay. He trobat un bungalow per mi solet per 150 baths ( 3 euros ) amb llit de matrimoni, de puta mare!! I les platges!! quina meravella, son genials, unes postes de sol, unes aigues cristalines, increible...
Per la nit cervessetes i musiqueta reggea i electronica, amb tius fent malavars amb foc, molt xulo...Ara a descansar, a prendre el sol i arribar mes moreno que el cousin jr i tornada a la rutina.Si puc tornare a escriure, sino, moltes gracies a tots els que m;heu escrit, m'ha fet molta ilu i m;ha ajudat a sentir-vos a prop!

Fins aviat!!!

divendres, 15 d’agost del 2008

Angkor Wat

Hola de nou!

aprofito que en aquest Guest House tenim internet gratis per connectar-me un moment i pujar un parell de fotos d´Angkor Wat. Angkor Wat es un complexe de temples de fa mes de mil anys patrimoni de la humanitat. Els temples son impressionats i estan molt ben conservats, originalment son temples hinduistes, pero amb el temps tambe s´han convertit en budistes. A part de la grandiositat del complexe, es increible la vegetacio d´on estan ubicats, estan en mig de la jungla!!. Tenim entrades per dos dies, avui hem estat unes sis hores, no podiem mes entre patejar i la calor insoportable. Per aixo hem decidit marxar per dinar i ara estem al guesthouse per veure si descansem i dormir una mica, perque portem un tute.

Aqui us deixo alguna foto, encara que no es vegi molt be podeu admirar l´espectacularitat dels temples.

Fins aviat!!

dijous, 14 d’agost del 2008

Chiang Mai - Est de Tailandia - Camboya

Hola de nou!

ara mateix em trobo a Siem Reap ( Camboya ) i haig de comentar que internet va mes lent que el cagar!!! Em sembla que el tema ADSL no ha arribat aqui jejeje aixi que intentare escriure breument el que he fet aquests dies i si puc penjare alguna foto.

Al tornar del trekking varem tenir un dia mes a Chiang Mai, en Jordi i la Olivia van dedicar-ho a fer un curs de cuina i les dues Elenes i jo varem decidir pujar al temple de Doi Suthep. Aquest es un temple que es troba a 14 Km de Chiang Mai al cim d'una muntanya. El problema es que varem tenir un dels pitjors dies, pluja i boira a saco i no vam poder veure les vistes que se suposen que son impressionants. En general ha fet nubol tots els dies i a estones va plovent, en part es millor ja que ajuda a suportar be la calor. Despres de visitar el temple, vam decidir apropar-nos a uns jardins on s'allotja el rei quan va a Chiang Mai ( coses de dones... ) i despres de la visita vam anar a dinar i despres a trobar-nos amb els altres dos. Vam passejar una mica pel mercat i ens vam anar a dormir ja que el dia seguent teniem el vol a bangkok.

Al dia seguent vam arribar a bangkok i del aeroport vam anar a l'estacio de busos per agafar un tren cap a l'est de Tailandia i apropar-nos a la frontera de Camboya. Despres de 6 hores de bus vam arribar a Nang Ron, un poblet a prop d'unes runes que estan forsa be. No ens va donar mes temps que buscar allotjament i sopar...

Al dia seguent ens vam aixecar d'hora i vam dedicar tot el mati a visitar les runes. La veritat es que estan forsa ben conservades i ss'assemblen molt a l'estil dels temples d'Angkor. Per la tarda vam dinar i vam agafar un bus que ens va portar a Aranya Pratet, un poble a la frontera amb Camboya. Vam sopar i a dormir ja que al dia seguent ens espera un llarg viatge fins a Siem Reap. Ens hem aixecat i hem creuat la grontera de Tailandia amb Camboya, ha estat tota una experiencia ja que tothom t'agobia i intenta treure't els calers. Despres de fer el visat i creuar la frontera hem canviat els diners a moneda de Camboya i he contractat un taxi per acostar-nos a Siem Reap. han estat 4 hores per una carretera horrible, ha estat forsa dur pero ens ha donat temps a arribar, trobar allotjament i comprar l'entrada per Angkor per dema. Hem aprofitat i hem vist la posta de sol des d; un turo d'Angkor i dema ens dedicarem a visitar-lo durant dos dies.

Fins aviat!!!

diumenge, 10 d’agost del 2008

Chiang Mai i 3 dies de trekking

Hola a tots!
ja torno a ser aqui despres d'un dia i mig a Chiang Mai i 3 dies de trekking. Vam arribar a Chiang Mai sobre les 16:00 de la tarda i despres d'estar donant forces voltes per buscar allotjament varem trobar un, una mica cutre, pero molt barat 1 euro i mig mes o menys. El que no fos tan facil de trobar-ho ja era indici que Chiang Mai es forsa turistic. En el mateix guest house organitzen trekkings tambe i varem mirar fotos i pel que deia l'home feia recorreguts no turistics, ens va donar bon rotllo i varem decidir fer-ho amb ell. Aprofitant tambe, vaig veure que el mateix dia per la nit feien combats de Muay Thai i el Jordi i jo vam comprar entrades per anar-hi.

La veritat es que em va decepcionar una mica, les osties eren reals si, pero l'estadi era molt petit i estava ple de gent occidental. Si que hi havia un grup de gent Thai, pero molt poca. Tot i aixo l'experiencia de veure-ho en directe va estar molt be.

El dia seguent el varem dedicar a visitar la ciutat i els seus temples mes importants, jo em creia que al ser la segona ciutat mes gran de tailandia hi hauria moltes coses per veure. Pero a part dels temples i dedicar a fer el trekking no hi ha molt mes a fer. Durant el mati vame estar visitant els temples mes importants wat Chiang Man, Wat Chedia Luang i Wat Phra Singh. Estar clar que no son tan impresionants com els de Bangkok, pero es poden diferenciar els seus estils.

Per la tarda jo vaig decidir anar a fer-me un massatge per estar ben descansat pel trekking i despres vaig quedar amb la resta per fer un vol per mercat nocturn. Ja vaig quedar-me amb els pantalons Thai i vaig estar preguntant preus. La meva primera compra esta decidida pero la deixo per la tornada del trekking.

Al arribar al guest house ens trobem amb el guia que ens diu que la gent que havia de venir amb nosaltres al trekking al final no venen i no poden el fer el trekking nomes per nosaltres cinc. Ja ens vam anar a dormir amb la mosca al nas perque vam deixar per parlar-ho pel mati amb el jefe. L'endema no hi havia el jefe i efectivament el guia ens diu que no hi ha trekking. Vam agafar un puteig de la ostia i els hi vam dir de tot, pero per sort i amb males maneres despres de moltes trucades van accedir a fer-nos el trekking per tots cinc. Prova superada!

El trekking comensa el primer dia fent una parada en un mercat per comprar menjar i beguda i ens porten amb un jeep fins la jungla. Un cop arribem a la jungla visitem un poble de la tribu Akha, pero com esta plovent crec que la gent estava dins les cases. Vam dinar alla i despres de dinar comensem la caminata de 3 hores fins on passarem la nit. La veritat es que una mica de natura s'agraeix i els paissatges i les vistes son impressionants. En el mercat varem comprar uns cucs i una especie de grills i vam decidir provar-ho un cop arribat a l'allotjament. A la vista fa molt mala impressio pero un cop t'ho menges, no te tan mal gust, es una cosa cruixent i prou...

Varem fer nit alli i al dia seguent vam fer una hora i mitja de passajeda amb elefent, despres un parell d'hores de trekking amb parada a una cascada i despres de dinar a la jungla vam fer una hora i mitja mes cap al poblat darran. La veritat es que el trekking era menys turistic del que m'esperava, pero la gent es veu molt acostumada a veure turistes i dintre de viure en poblets tenen moltes comitats com aigua i plaques solars. Jo vaig fer una passajeda pel poble i fins i tot vaig estar jugant a futbol amb un nois el poble. Ara entenc que els tius estiguin tan forts, cada cop que el hi marquen un gol foten 5 flexions jejeje

Vam sopar al poblet i vam anar a dormir, al dia seguent ens vam aixecar i vam visitar un poblat Lisu, una hora i mitja de trekking i despres un rafting amb barques de bambu. Rafting per dir-ho d'alguna manera perque el riu era calmat calmat. Hem arriabat a l'hostal a les 16 i despres d'una bona dutxa i descansar ara anirem a fer un vol pel mercat nocturn de Chiang Mai.

dimarts, 5 d’agost del 2008

Bangkok - Ayutthaya - Sukothai

Hola de nou!

abans de res deixeu-me donar-vos les gracies pels vostres comentaris, no sabeu la ilu que em fa llegir-los i saber de vosaltres!! A mes veig que s'esta estenent a tota la famili!! merci pels consells Pili!! Ara mateix em trobo a Sukothai, despres d'haver estat un dia mes a Bangkok i un dia a Ayyutayya. Aixo de connectar-se costa una mica i escollir quines fotos pujar encara mes!!!

El segon dia no ens va donar per molt ja que a les 10 del mati van arribar les altres noies ( Oli i Helena ) i les vam esperar per trobar-nos. Varem esmorzar junts i com estaven cansades van decidir quedarse a dormir per descansar i quedar per dinar. L'Elena i jo varem aprofitar per visitar el Wat Ratchanada i el Wat Saket, mes conegut com a Golden Mount ia on hi ha unes vistes guapissimes de Bangkok. Pel cami, com no varem intentar enganyar-nos dient-nos que al ser diumenge tot estava tancat i que ens portaven a veure altres llocs que si estaven oberts, pero per sort l'experiencia viatjant em fa ser molt desconfiat i evidentment, de tancat res de res.

Un cop visitat els temples anem tirant per trobar-nos i dinar amb les noies i un altre noi que en principi viatge sol i igual s'apunta amb nosaltres i aixi ha estat. Varem dinar a un restaurant a la vora del riu i vaig prendre de moment el millor plat que he provat, uns noodles thai amb chili i pollastre que estaven bonissims. Un cop dinats varem fer un recorregut amb barca pels canals de bangkok, anomenats klongs. Realment va ser una experiencia brutal, veient les cases a la vora del riu, mirant com viu la gent, tothom saludant-nos, realment una passada i una experiencia increible.

Cap el tard, vam anar al guest house per descansar una mica i fer temps per sopar, varem decidiranar a un altre mercat nocturn, el mercat de Suan Lum Night Bazar. Mare meva, estem parlantde parades i parades i parades de tot tipus, roba, artesania, ceramica, tot el que et puguis imaginar. Ah! i no podien faltar les mil paradetes de menjar, beguda, etc... et tornaves boig!! Despres de fer un vol i sopar una miqueta vam agafar un tuk tuk, que ja els tinc mes que controlats je je je i cap a l'hostal ja que al dia seguent agafavem un bus cap a Ayyutaya.

Ens varem aixecar sobre les 7 per agafar el bus a Ayyutaya que esta a una hora i mitja de Bangkok. El problema va ser que era el primer dilluns de mes i hi havia una carabana de la ostia. Per aixo varem trigar forsa en sortir de Bangkok i vam arribar a Ayyutaya sobre les 1130. Vam deixar les maletes a un guest house i els vaig comenvencer per llogar unes motos!!! Ueeee!!! ja he anat en moto per la India, per Xina i per Tailandia! jajaja va ser molt divertit varem recorrer les runes d'Ayyutaya ( antiga capital de Siam ) amb la moto i ens ho vam passar de conya! les runes son molt interesants.

En acabar vam tornar a agafar les motxis al guest house i varem agafar un bus cap a Sukothai. En principi haviem reservat una habitacio en un guest house pq arribavem a les 1:30 de la matinada. Pero evidentment en arribar ens varem dir que no tenien lloc!! Molt be!!! aventura!!! les 2 de la matinada i no tenim on dormir!! per sort vam anar a un altre i tenien lloc per nosaltres que sino ja em veia dormint pel carrer jejeje.

Aquest mati ens hem aixecat i em llogat unes bicis per fer una visita a l'antiga ciutat de sukothai i visitar les runes dels antics temples. Sukothai va ser la capital de Siam despres d;'ayyutayya. Les runes estan millor conservades pq son mes recents, la veritat es que al final acabes una mica cansat de veure tantes runes.

Hem dinat per alli i hem tornat al guest house, m'he fotut una dutxa i m'he connectat per escriure. Ara anirem a fer un vol per la ciutat nova i anirem al mercat nocturn per fer una visita i menjar alguna cosa. Dema a les 9 agafem un bus cap a Chiang Mai i comensar l'aventura, trekking etc..!!